Untitled Document

A karosszériajavítás munkálatai során lehetőség szerint csak a gyári illesztéseknél fúrunk, és vágás nélkül illesztjük újra az elemeket. Így biztosítjuk, hogy járműve szerkezeti szilárdságát a gyári állapothoz a lehető legközelebbi vagy akár azzal azonos állapotra hozzuk vissza.

Az EWO2000 minden magyarországi biztosítóval együttműködik, így kérésére az Ön kárrendezési igényét is képviselni tudjuk. A kárbiztosítási ügyintézéssel kapcsolatban bővebb információért KLIKK IDE!

 

Felszereléseinkről konyhanyelven:

Húzató-pad Autorobot mérőrendszerrel
CO hegesztő
Ponthegesztő
Horpadás kihúzó készlet/berendezés (ez utóbbi használata javasolt)
Üregvédelem, alvázvédelem
Szélvédőragasztás
Szélvédő feltöltés (törés, kavicsfelverődés nyomainak javítása)
Műanyag hegesztés

 

Húzató-pad Autorobot mérőrendszerrel

A húzató pad használata akkor indokolt, ha a karosszéria fő energiaelnyelő elemei sérülnek. Így például az alváz sérülésekor. Ha az alváz nincs a helyén a futóművet és a kormányművet sem lehet jól beállítani. Ennek következményeként az autó elhúz valamelyik irányba, folyamatos korrekcióra kényszerítve a vezetőt. Emellett a gumik is gyorsan, egyenetlenül kopnak.

Az elhúzás miatti folyamatos korrekcióigény súlyosan balesetveszélyes lehet, hiszen egy jelentéktelenebb figyelmetlenség is vészhelyzetet idézhet elő. Ezért nem mindegy, hogy milyen felszereltségű műhelyben, milyen technológiával javítják balesetet szenvedett járművét.

A húzató-pad nélkülözhetetlen eszköz ahhoz, hogy a szerkezeti elemek és a hozzá rögzített mechanikák (kormánymű, futómű) tizedmilliméterre a helyükre kerüljenek. A húzató-padnak köszönhetően visszakaphatjuk az eredeti, gyári standardok szerinti szerkezeti állapotot. Így – amennyiben menthető – a jármű-merevítő szerkezetét, képesek vagyunk visszahozni a gyári méretekre, anélkül hogy vágnánk vagy fúrnánk azt.

Az EWO2000-nél alkalmazott Autorobot mérőrendszer különleges mérőeszközeivel gyorsan és pontosan mérhető a gépkocsi alváza és a teljes kocsiszekrény. Ez a rendszer háromdimenziós úton (hosszúság-, szélesség- és magasságirányban) ellenőrzi a gépkocsi minden egyes mérési pontját. A mechanikus mérőrendszer a gépkocsi teljes felületének (alváz és kocsiszekrény) pontos mérésére alkalmas. Segítségével az egyengetést gyorsan, pontosan, hiba nélkül el lehet végezni.  

Küszöbcsiptetők és egyéb rögzítő, egyengető és támasztó eszközök valamint egyéb tartozékok: láncok, hevederek, járműmozgató kocsi, szerszámtartó- és szerelőállványok segítenek hozzá bennünket a tökéletes, kifogástalan eredményhez.

(Megjegyzés: információk forrása: http://www.perekft.hu/robothtm/index.htm )

CO hegesztő:
Ez a korszerű technológia a karosszéria szép, pontos, egyszerű megmunkálását teszi lehetővé. Csupán kis felületen hevíti fel az anyagot, így kevésbé deformálódik az anyag, kevésbé válik rideggé, ezért jobban megmaradnak az eredeti jellemzői. Összességében tehát gyári minőségű hegesztést tesz lehetővé.

Ponthegesztő:
Multi-spot berendezésünk segítségével gyári ponthegesztéseket végezhetünk. Ezzel valóban csak a szükséges helyeken hevítjük fel az anyagot egy kis felületen. További előnye, hogy az anyag felszínén, a használat nyomán nem keletkezik ún. varratok, melyeket aztán csökkenteni kell, így az anyag valóban a lehető legkisebb behatást szenvedi el, megtartva ezáltal az eredeti jellemzőit. Ez hosszú távon hosszabb élettartamot, nagyobb rugalmasságot jelent a lemez számára.

A multi-spot készülék további előnye, hogy segítségével képesek vagyunk egy-egy horpadást – legyen az akár kicsi, akár nagy felületű – olyan minőségben javítani, amely nyomán kevesebb lakatolás és a felületre kevesebb gitt felhordása szükséges. Így biztosítva, hogy a gyárihoz a lehető legközelebbi szintre hozzuk vissza járműve állapotát, ezáltal pedig járműve értékcsökkenését a minimális szinten tartsuk.

Horpadás kihúzó készlet:
Az eszközcsomag gyakorlatilag a fényezés érintése nélkül akár 100%-ban képes eltüntetni a horpadásokat. Ezzel a technológiával tehát egyáltalán nem növekszik a fényezés rétegvastagsága, azaz elkerülhető a jármű értékcsökkenése. Nem utolsó szempont, hogy így a fényezés szükségtelenné válik jelentős összegeket takarítva meg ezzel a tulajdonosnak

Üregvédelem, alvázvédelem:

A javított járműelemeknek minden felületét kezelni kell, bármilyen műveletnek vetettük azt korábban alá. Szerkezetkész, fényezés előtti állapotban speciális anyagokkal a gyári lyukakon keresztül juttatjuk be a Würth védőanyagokat, melyek gátat szabnak a korróziónak. A Würth a világ vezető szereléstechnikai vállalatcsoportja. A 86 országban jelenlévő cég folyamatosan olyan innovatív újdonságokkal jelenik meg a piacon, mint például a horpadáskihúzáshoz, szélvédőjavításhoz, autókárpit és műanyag elemek javításához szükséges komplett készletek. A cég által alkalmazott a nanotechnológia – amely a vegyi anyagok esetében világújdonság – a jövő technológiáját vetíti előre.

Szélvédő ragasztása:
Sérült üveg eltávolításához levegős gépet használunk, Az új szélvédő beragasztásakor pedig a célnak megfelelő szélvédőragasztó szett valamennyi elemét használjuk, mert csak így biztosított a hosszú, biztonságos élettartam.

Az új szélvédő kifogástalan beragasztása nagy gyakorlatot feltételez. Kiemelt figyelmet igényel a megfelelő ragasztóhasználat, melynek egy időben történő felhordása elengedhetetlen. A ragasztóréteg mennyisége minden típusnál különböző. A rutin itt nélkülözhetetlen.

Szélvédő feltöltés (törés, kavicsfelverődés nyomainak javítása)
A szélvédőjavítás általános gyakorlatban való alkalmazása jelentős biztosítási díjcsökkentést eredményez. A sérült szélvédőt kiszerelés nélkül, rövid időn belül kedvezményes áron lehet javítani. A javítással megakadályozható, hogy egy sérülés tovább repedjen és így a szélvédő stabilitása is megmarad.A szélvédő javítása - ha javítható a sérülés - töredék összeg egy szélvédő cseréjéhez képest.

Műanyaghegesztés
Karosszériaműhelyünknek nem jelent gondot a törött műanyag elemek javítása sem. Az alkalmazott forró levegős technológiával a műanyag elemek repedését, horpadását forrasztjuk. A forró levegő alatt megolvasztott hegesztőpálcát mindig úgy kell kiválasztani, hogy annak anyagösszetétele megegyezzen a javított elem műanyag összetételével. A hegesztett felületen létrejövő varratot egy speciális csiszológéppel hozzuk síkba, a sérülést végül az eredeti színnel történő fényezéssel tüntetjük el végleg.

A műanyag elemek hegesztésével elkerülhető a sérült elemek cseréje, jelentős költségektől kímélve meg ezzel a jármű tulajdonosát.


Vissza az oldal tetejére