Meghibásodási diagnosztika:
Fémes, csikorgó hangok jelentkeznek fékezésnél: Fékbetét, első fékbetét csere
Erős fékezésnél mély, dübörgő hangokat hall: Fékbetét
Fékezéskor elhúz az autó valamelyik irányba: Fékbetét
Megszorult a kerék és nem mozdul: Fékbetét
Fékezéskor a pedál előre-hátra üt: Féktárcsa
Lecsökkent a fékolaj szintje: Fékolaj
Gyengülő a fékhatás, fékezéskor elhúz az autó: Fékolaj
Beesik a fékpedál: Fékolaj
Zörgo, kereplő hangot hall a motor felől: Ékszíj
Felforr a hűtővíz: Ékszíj
Menet közben elhúz az autó valamelyik irányba: Futómű, Futómű állítás, Első fékbetét csere
Érezhetoen megnőtt az utóbbi időben az autó fékútja: Futómû
Romlik a fékhatás vagy beesik a fékpedál: Elsõ fékbetét csere
Ring az autó az úton, hajózáshoz hasonlatos érzetet okozva: Futómû
Úszik az autó eleje vagy hátulja az úton: Futómû
Szokatlanul rosszá vált az autó úttartása: Futómû
Kagylósan kopnak a gumik és pattog a kerék az úton: Futómû
A klíma meleg levegőt fúj: Légkondicionáló feltöltése
Nehezen indul az autó: Gyertyacsere
Túl nagy a fogyasztás: Gyertyacsere
A futómű felől kopogó, koppanó hang érkezik: Gömbfej-csere
Erőteljesebbé vált a kipufogóhang: Hátsó dob csere
Kormány holtjátékának megnövekedése: Futómû állítás
Fékezéskor hullámzik a fékpedál: Fékdob
Olajszivárgás a kormányműből: Kormánymu
Megnövekedett kormányholtjáték: Kormánymu
A kuplungpedál állása fokozatosan emelkedik: Hajtómu
Csúszik a kuplung: Hajtómu
Nem lehet sebességbe tenni az autót: Kuplung, Váltó, Differenciálmu
Kuplungpedál kinyomásakor síró hang hallatszik: Kinyomócsapágy
Olajfolyás az autó alatt: Váltó többit is tegyük ide, amik folyással járnak
Felforr vagy rendellenesen túlmelegszik a víz: Vízpumpa
Nem indul a benzines motor: Gyújtásrendszer - benzines motor
Nehezen vagy egyáltalán nem indul a dízelmotor: Gyújtásrendszer - dízel motor
Autós szlengszótár
Nincs kenése: kevés motorolaj van a rendszerben, ami miatt nincs megfelelő olajfilm réteg a motor alkatrészein, amelynek a súrlódástól kellene megvédenie a motort.
Megfőzni a motort: felforr a hűtővíz a rendszerben, ami miatt nem képes a megfelelő üzemi hőmérsékleten tartani a járművet. Amennyiben ilyenkor tovább járatjuk a motort, az elégtelen hűtés következtében a hő okozta anyagtágulás miatt megszorul a motor és tönkremegy.
Besül a motor: nincs elég olaj a rendszerben, vagy nem megfelelő az olajnyomás, ezért túlmelegszik a motor, és a hő okozta anyagtágulás miatt megszorul.